A webáruház nem üzemel ! |
Személyes átvétel esetén, átvételi pontunkban tudja átvenni a megrendelést: Jelenleg nem választható! Hétfő - Péntek: Átvétel előtt visszaigazoló e-mailt küldünk, csak ezután tudja átvenni a megrendelést! Futáros szállítási mód esetén a termékek kiszállítását a GLS futárszolgálat végzi. |
A szállítás határideje: |
- megrendelt termék raktáron van és 12:00 óráig rendelték akkor már másnap kiszállításra kerül a megadott címre. |
- megrendelt termék raktáron van és 12:00 óra után rendelték akkor 2 munkanap múlva kiszállításra kerül a megadott címre. |
- megrendelt termék nincs raktáron akkor általában 2-3 munkanapon belül kiszállításra kerül a megadott címre. |
- megrendelt termék nincs raktáron és nem is tudjuk beszerezni akkor haladéktalanul felvesszük a vevővel a kapcsolatot. |
|
A szállítás díja bruttó 1900.- Forint, Magyarország egész területén. |
A szállítási díj egy adott címre történő csomag kézbesítését jelenti. Egy csomagban bármennyi termék lehet. |
Tehát ha Ön például 5 terméket rendel egy csomagban akkor is csak egyszer kerül felszámításra a kiszállítás díja. |
Bruttó 50.000.- Forint feletti összegű rendelés esetén a szállítás ingyenes ! |
A szállítás díja minden egyéb költséget tartalmaz. Úgymint: csomagolás, utánvét költség stb. |
|
A futárszolgálat a kiszállításokat 8:00 - 17:00 óra között végzi. Tehát szállítási címnek lehetőleg munkahelyi címet érdemes megadni vagy olyan címet ahol valaki ebben az időszakban át tudja venni a csomagot. |
Kérjük telefonszámot feltétlenül adjon meg a megrendeléskor, hogy a futár fel tudja venni a kapcsolatot Önnel ha esetleg nem találja a címet stb?. |
Ha munkahelyre kéri a csomagot, érdemes a cég nevét is megadni ahol dolgozik. Így könnyebben megtalálja a futár pl. egy nagy irodaházban. |
|
Kiszállítás hétvégén és ünnepnapokon nincs. Kivéve ha valamelyik országosan munkanapnak minősül. Tehát a péntek 12:00 után megrendelt terméket legkorábban hétfőn tudjuk átadni a futárszolgálatnak és kedden szállítják a megadott címre. |
|
Mikor átadjuk a csomagot a futárszolgálatnak, küldünk egy értesítő e-mailt. Ebben szerepel a szállítás várható ideje és csomag úgynevezett csomagszáma. |
Ha bármilyen módosítást szeretne a szállítással kapcsolatban, akkor a csomagszámot kell bediktálni a futárszolgálatnak. Ez alapján tud módosításokat kérni. Ezért kérjük, hogy figyeljék a regisztrációnál megadott e-mailt. |
|
|
Fizetési információk |
|
A fizetés történhet: |
|
- Utánvéttel. Ebben az esetben a termék átvételekor a futárnál kell kifizetni a megrendelést. |
- Előreutalással. Ebben esetben a megrendelés beérkezése után ellenőrizzük, hogy biztosan van a megrendelt termék raktáron és utána elküldjük a bankszámlaszámot. |
Amint megérkezett a megrendelés összege a bankszámlánkra, rögtön átadjuk a csomagot a futárszolgálatnak vagy átveheti átvételi pontunkban. |
|
A szállítási költség automatikusan hozzáadódik a rendelés összegéhez. |
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló e-mail alapján minden költséget tartalmaz. |
Tehát az oldalon feltüntetet árak bruttó árak. |
Árváltozás esetén a változást megelőzően feladott megrendelés esetében a régi - változást megelőző - ár érvényes és került felszámításra. Amennyiben telefonon vagy e-mailben adta le megrendelését, akkor az az Általános Szerződési Feltételek automatikus elfogadását vonja maga után! Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől. |
A megrendelést a vevőszolgálat automatikus e-mailben visszaigazolja, mely tartalmazza a rendelt termékeket, a megrendelő nevét és elérhetőségét, a számlázási és szállítási címet, valamint a választott szállítási módot és az Ön által megadott megjegyzéseit is. |
A visszaigazolásra a megrendelés beérkezése után rövid időn belül de legkésőbb 2 munkanapon belül kerül sor. Ha nem találja a beérkezett e-mailjei között, akkor előbb nézze meg a spam mappában. Ha ott sincs kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. |
|
Ha bármelyik megrendelt terméket nem tudjuk leszállítani illetve beszerezni, akkor haladéktalanul felvesszük a kapcsolatot a vevővel. Részteljesítés csak a vevő előzetes tájékoztatásával történik.
A megrendelés futárszolgálatnak történő átadásakor, egy második e-mail kerül kiküldésre. Ebben szerepel a szállítás várható ideje és a csomag úgynevezett csomagszáma. Ezért kérjük, hogy figyeljék a regisztrációnál megadott e-mailt.
A futárszolgálat elérhetősége |
GLS Kft |
https://gls-group.eu/HU/hu/home |
Telefon: 06-29-886-700 vagy 06-20-890-0660 |
A webáruház nem üzemel !